Chovatelské potřeby a krmiva - Zvířata domaChovateľské potreby a krmivá - Zvieratá doma
Chovateľské potreby a krmivá pre hlodavceChovateľské potreby a krmivá pre psovChovateľské potreby a krmivá pre mačkyChovateľské potreby a krmivá pre rybičkyChovateľské potreby a krmivá pre vtákyChovateľské potreby a krmivá pre teraristiku
Chovateľské potreby a krmivá pre hlodavceChovateľské potreby a krmivá pre psovChovateľské potreby a krmivá pre mačkyChovateľské potreby a krmivá pre rybičkyChovateľské potreby a krmivá pre vtákyChovateľské potreby a krmivá pre teraristiku
Hlodavce doma
Pes doma
Mačka doma
Rybičky doma
Vtáky doma
Teraristika doma

Poškodenie tovaru počas prepravy

Vážený zákazník, vpisujeme Vám tu návod, ako postupovať, ak ste si prevzali tovar od prepravcu a bolo rozbité alebo inak poškodené. Poškodenie počas prepravy sa bohužiaľ stáva aj u perfektne zabalených zásielok. Ich množstvo je ale k pomeru s množstvom odoslaných zásielok veľmi malé.
Pre urýchlenie a zdarné vybavenie reklamácie je preto nutné postupovať následne.

Povinnosti zákazníka:
1) Poškodený obal a zásielka pri prevzatí od prepravcu

  • Ak si všimnete poškodenia obalu (pretrhnutie, prelomenie kartónu, ohnutie, rozrezanie, preliačiny rohov alebo kartónu atď.) už pri prevzatí tovaru, je nutné takúto zásielku rozbaliť pred prepravcom a v prípade poškodenia zapísať stav zásielky do odovzdávacieho protokolu. Postačí vpísať "Prevzaté s výhradou". Zásielku si ponechajte a postupujte podľa bodu 2).
  • Ak je zásielka evidentne zničená vrátane obalu bez rozbalenia, zásielku nepreberajte z dôvodu poškodenia zásielky.


2) Zásielku som si prevzal a až po rozbalení som zistil, že je obsah poškodený
V takom prípade postupujte nasledovne:

  • zaobstarajte fotodokumentáciu celej zásielky vrátane obalu, spôsobu balenia vrátane výplne, poškodeného tovaru, čitateľne adresného štítku a prípadne ďalších štítkov, pokiaľ sú nalepené (krehko, neklopiť, nezaťažovať)
  • informujte nás o poškodení zásielky e-mailom (najneskôr do 3 pracovných dní). Uveďte číslo objednávky, krátky popis poškodenia a priložte fotodokumentáciu.
  • Berte na vedomie, že čím skôr nám nahlásite poškodenie, tým bude Vaša reklamácia rýchlejšie a úspešnejšie vybavená a tým skôr Vám bude zaslaný nový bezchybný tovar. S každým otáľaním sa znižuje možnosť úspešne vybaviť Vašu reklamáciu!!!
  • tovar vrátane obalu a výplní riadne uschovajte a nikam neposielajte, počkajte ďalších pokynov.
Týmto Vaše povinnosti končí.

Všetko ostatné obstaráme my. Zaistíme nahlásenie a celý priebeh reklamácie s prepravcom, ktorý si pre poškodenú zásielku k Vám príde, prevezme si ju a spíše s Vami škodový zápis. Po spísaní škodového zápisa zasielame zadarmo nový bezchybný tovar bez ohľadu na konečný výsledok reklamácie u prepravcu. Tým je celá reklamácia vybavená a s Vami uzavretá.

Chovateľské potreby a krmivá pre hlodavceChovateľské potreby a krmivá pre psovChovateľské potreby a krmivá pre mačkyChovateľské potreby a krmivá pre rybičkyChovateľské potreby a krmivá pre vtákyChovateľské potreby a krmivá pre teraristiku