Chovateľské potreby a krmivá pre hlodavceChovateľské potreby a krmivá pre psovChovateľské potreby a krmivá pre mačkyChovateľské potreby a krmivá pre rybičkyChovateľské potreby a krmivá pre vtákyChovateľské potreby a krmivá pre teraristiku
Chovateľské potreby a krmivá pre hlodavceChovateľské potreby a krmivá pre psovChovateľské potreby a krmivá pre mačkyChovateľské potreby a krmivá pre rybičkyChovateľské potreby a krmivá pre vtákyChovateľské potreby a krmivá pre teraristiku
Hlodavce doma
Pes doma
Mačka doma
Rybičky doma
Vtáky doma
Teraristika doma

Dodacie podmienky

1. Ku každej dodávke tovaru je elektronicky odoslaný daňový doklad, ktorý súčasne plní funkciu dodacieho a záručného listu.

2. Objednaný tovar expedujeme v závislosti na aktuálnom stave nášho skladu a skladu našich dodávateľov. Ak je tovar skladom, obvyklá dodacia lehota je 2-3 pracovných dní. Dodacia lehota sa počíta od nasledujúceho dňa po prijatí objednávky alebo platby za objednávku.

3. Spotrebiteľ má vo svojej objednávke možnosť zvoliť dodanie:

3.1. Prostredníctvom špedičnej firmy GLS

  • Dodaním na zadanú adresu - špedičná firma dodáva zásielku nasledujúci pracovný deň po podaní. V deň odovzdania zásielky do prepravy zasielame adresátovi informačný email, rovnako tak o prevzatí zásielky informuje adresáta emailom samotný prepravca. V deň doručenia kontaktuje špedičná firma adresáta prostredníctvom telefonátu alebo sms s informáciou o čase doručenia v rozmedzí niekoľkých hodín. V prípade neúspešného pokusu o doručenie firma informuje o tejto skutočnosti adresáta emailom a obvykle uloží zásielku na najbližšom depe, pokiaľ sa nedohodne s adresátom inak.

3.2. Prostredníctvom špedičnej firmy SPS

  • Dodaním na zadanú adresu - špedičná firma dodáva zásielku nasledujúci pracovný deň po podaní. V deň odovzdania zásielky do prepravy zasielame adresátovi informačný email, rovnako tak o prevzatí zásielky informuje adresáta emailom samotný prepravca. V deň doručenia kontaktuje špedičná firma adresáta prostredníctvom telefonátu alebo sms s informáciou o čase doručenia v rozmedzí niekoľkých hodín. V prípade neúspešného pokusu o doručenie firma informuje o tejto skutočnosti adresáta emailom a obvykle uloží zásielku na najbližšom depe, pokiaľ sa nedohodne s adresátom inak.
  • Dodaním do Parcelshopu alebo Parcelboxu - špedičná firma dodáva zásielku nasledujúci pracovný deň po podaní. V deň odovzdania zásielky do prepravy zasielame adresátovi informačný email, rovnako tak o prevzatí zásielky informuje adresáta emailom samotný prepravca. V deň doručenia informuje špedičná firma adresáta prostredníctvom sms a emailu o uložení zásielky na vybranom výdajnom mieste, kde je potom nutné si zásielku vyzdvihnúť do 7 kalendárnych dní, v prípade boxu do 72 hodín od uloženia zásielky (obdržanie sms či emailu o uložení zásielky).

V čase zvýšenej vianočnej prevádzky (cca koniec októbra až december) môže nastať oneskorenie dodania, za vzniknuté komplikácie sa vopred ospravedlňujeme.

4. Objednávku je možné uhradiť týmito spôsobmi:

  • platbou vopred - prevodom na účet, uvedený v nami potvrdenej objednávke,
  • platbou vopred - platobnou kartou online cez platobnú bránu 3D Secure, 
  • dobierkou - pri prevzatí zásielky doručované prostredníctvom špedičnej firmy GLS alebo SPS.

Prednostne vybavujeme objednávky zaplatené vopred.

Ďalšie odkazy z obchodných podmienok:

Chovateľské potreby a krmivá pre hlodavceChovateľské potreby a krmivá pre psovChovateľské potreby a krmivá pre mačkyChovateľské potreby a krmivá pre rybičkyChovateľské potreby a krmivá pre vtákyChovateľské potreby a krmivá pre teraristiku